luni, 6 septembrie 2010

Experiment



M-am hotarat sa incerc o alta strategie de marketing, din doua motive: criza economica si faptul ca in Romania la ora actuala inca nu gasesti accesorii din argint 925 pentru bijuterii la preturi acceptabile. Totusi mai am un motiv: vara aceasta am fost in vizita la cumnata mea in Italia, intrun mic orasel chiar langa Roma, si acolo am gasit niste margelute din metal atat de dragute si nu foarte scumpe asa ca m-am gandit ca ar fi mai bine daca as folosi acele margelute impreuna cu pietrele. Cerceii vor avea cuiul argintat, si doar tortita care vine in contact cu urechea va fi din argint 925. La pandantive voi folosi cuie argintate sau sarma argintata iar atarnatoarea va fi din argint 925. Bratarile vor avea doar inchizatoarea din argint 925. Si dupa ce v-am expus "strategia mea" de marketing sa va aduc si justificarea: pretul unui set va fi cu 50% mai ieftin.
Voi continua sa fac si bijuterii doar cu argint 925, dar ma voi juca si cu aceste margelute pana le voi termina, si daca va fi un succes voi apela la cumnata mea pentru a aduce altele.
Iata primul experiment:
Materiale folosite: turcoaz howlite, cuart fumuriu, margelute butoias tip "argint tibetan", ace argintate, tortite cercei din argint 925, atarnatoare pandantiv din argint 925, inchizatoare bratara din argint 925.


Niciun comentariu: